Toetan Sinu individuaalse potentsiaali arengut, et elaksid rõõmurohket elu. Personaalne coaching on protsess, mis keskendub Sinu eesmärkide saavutamisele, isiklikule arengule ja teadlikuse kasvule, takistuste eemaldamisele ning vajalike oskuste ja strateegiate arendamisele.
Meie koostöö tulemuslikkus sõltub suuresti Sinu valmisolekust protsessi panustada, soovist viia ellu muudatusi ja õppida ka ebamugavatest ning keerulistest olukordadest teekonnal. Samuti pean koostöös ülioluliseks usalduslikkust ja konfidentsiaalsust.
Personaalne areng
Ametilt juhtide eneseteadlikkuse kasvuks ning nii isiklikuks kui juhtimisalaseks arenguks on mul luba kasutada tööriista Leadership Circle Profile™, mis on põhjalik inglise keelne 360° hindamisvahend. LCP mõõdab juhi efektiivsust ja juhtimisvõimeid ning aitab hinnata ka juhi loomingulisi ning reaktiivseid (enamasti mitteteadvustatud) käitumismustreid. LCP aitab juhil mõista, kuidas tema käitumine ja mõtteviis mõjutavad tiimi ja organisatsiooni tulemuslikkust. Märkimisväärne on, et lisaks detailsele tagasisidele pakub LCP ka võrdlusi teiste, enam kui 10 000 rahvusvaheliste juhtidega.
Leadership Circle Profile™ Coaching
Executive Coaching
Olen klassikalist, Sir John Whitmore'i poolt välja töötatud GROW coaching mudelit oma väljaõppe raames (2012 Academy of Excutive Coaching Londonis) edasi arendanud. Vajadus selleks tekkis päriselust, kuna reeglina on inimesel protsessi sisenedes segadus või lausa ummikseis või mitu lahendamist vajavat küsimust korraga. Oluline on esmalt saada selgus, mis see konkreetsem teema, eesmärk või küsimus on, miks see on kliendile oluline ja milline on eesmärgi mittesaavutamise hind. Seetõttu lisasin protsessi algusesse peateema väljaselgitamise. Samuti lisasin mudeli lõppu vajadusest tulenevalt Monitoring & Evaluation osa. Teame ju, et kõik plaanid elus ei pruugi teostuda, seetõttu on vajalik analüüsida takistusi ja edutegureid ning tulemusi hinnata.
To
TOPIC
Täpse teema, küsimuse või probleemi püstitamine kliendi poolt.
G
GOAL
Konkreetne eesmärk, kuhu klient soovib protsessis (või sessiooni) lõpuks jõuda.
R
REALITY
Hetkeolukorra uurimine. Mida on juba proovitud, millised on takistused?
O
OPTIONS
Ajurünnak. Mis on võimalused, alternatiivid, kes ja/või mis klienti toetab?
W
WAY FORWARD
Konkreetsete tegevuste ja ajakava kokku leppimine.
Me
MONITORING
Kliendi poolt valitud eesmärgi poole liikumise jälgimine.ja hindamine.
Tervise ja heaolu tugevdamine Wellbeing and Health Coaching
Kui vajad tervise hoidmiseks või taastamiseks muutust oma elustiilis ja valikutes, siis toetan Sind enesejuhtimise võimekuse, motivatsiooni ja pühendumuse suurendamisel. Keskendume tervise parandamisele isiklike eesmärkide seadmise ja käitumise muutmise kaudu. Taoline coachingu protess on toeks inimestele erinevate krooniliste haiguste, stressi, kaalu- ja toitumisprobleemide korral, kehalise aktiivsuse suurendamise jt tervislike valikute toomisel ning kinnistamisel igapäevaellu.
NB! Tegemist ei ole ravi ega nõustamisega, vaid eelkõige takistavate mõtte- ja käitumismustrite ning uskumuste uurimisega ja muutmisega tervislikke valikuid toetvateks.
Juhtimisvõimekuse arendamine
Kõik inimesed on oma elu juhid ning vajavad koostööks teiste inimestega nii eneseteadlikust kui mõjutamisoskusi. Juhtimiscoaching aitab arendada suhtlemisoskusi, mõista paremini enda uskumusi ja mõttemusterid. Seejuures pole oluline, kas Sa ametialaselt ka kedagi juhid või mitte.
Supervisioon
Supervisioon on vajalik spetsialistidele ja juhtidele, kes töötavad teiste inimestega. See protsess aitab kaasa eneseteadlikkuse tõusule ja mõista omi tugevusi ja ka pimedaid nurki. Supervisioon pakub emotsionaalset tuge, andes ruumi tunnete (ära)tundmiseks ning juhtimiseks, samuti stressi maandamiseks ja säilenõtkuse tugevdamiseks. Supervisioon toetab professionaalset arengut läbi motivatsiooni (taas)avastamise ning tervisliku distantsi hoidmise tööalaselt.
-
Klient ja kontekst (Fookus kliendiga tööle):
-
Uuritakse superviseeritava ja tema klientide vahelist suhet.
-
Keskendutakse sellele, kuidas superviseeritav mõistab ja töötab oma klientidega, ning millised on kliendi vajadused ja eesmärgid.
-
-
Superviseeritava sekkumised ja strateegiad (Fookus tööle):
-
Keskendutakse meetoditele ja tehnikatele, mida superviseeritav kasutab oma töös.
-
Analüüsitakse, kui tõhusad ja asjakohased on superviseeritava sekkumised kliendi jaoks.
-
-
Superviseeritava - kliendi suhe (Fookus töö suhetele):
-
Uuritakse superviseeritava ja kliendi vahelisi suhteid ja dünaamikat.
-
Arutletakse, kuidas need suhted mõjutavad tööprotsessi ja tulemusi.
-
-
Superviseeritava enda protsessid (Fookus superviseeritava enda kogemustele):
-
Keskendutakse superviseeritava enda emotsioonidele, mõtetele ja reaktsioonidele.
-
Uuritakse, kuidas superviseeritava isiklikud kogemused ja sisemised protsessid mõjutavad tema tööd.
-
-
Superviseeritava ja superviisori suhe (Fookus supervisiooni suhetele):
-
Analüüsitakse supervisiooni käigus tekkinud suhteid ja dünaamikat.
-
Arutletakse, kuidas see suhe mõjutab superviseeritava õppimist ja arengut.
-
-
Superviisori enda protsessid (Fookus superviisori enda kogemustele):
-
Uuritakse superviisori enda tundeid, mõtteid ja reaktsioone supervisiooni käigus.
-
Keskendutakse sellele, kuidas superviisori isiklikud kogemused mõjutavad supervisiooni protsessi.
-
-
Supervisiooni kontekst (Fookus süsteemilisele kontekstile):
-
Vaadeldakse supervisiooni laiemas kontekstis, sealhulgas organisatsioonilist, kultuurilist ja sotsiaalset tausta.
-
Arutletakse, kuidas need tegurid mõjutavad nii superviseeritavat kui ka superviisorit ning nende tööd.
-
Supervisioon on süsteemne protsess, mida kirjeldab hästi Peter Hawkins ja Robin Shohet’i välja töötatud „Seitsme silma mudel“. See pakub põhjalikku ja struktureeritud lähenemist supervisioonile, kus iga "silm" esindab konkreetset vaatenurka või fookust supervisiooni käigus: